Potvrda računa

Zašto trebam potvrditi svoj korisnički račun?

Zbog ispunjavanja obveza sukladno Zakonu o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma (dužni smo utvrditi i provjeriti Vaš identitet. Kroz navedeni postupak izvršavamo navedenu radnju te provjeravamo ispravnost podataka pruženih prilikom registracije. Ukoliko korisnički račun nije potvrđen (verificiran), nećete bit u mogućnosti napraviti isplatu sa istog.

Kako mogu potvrditi svoj korisnički račun?

Kako biste prošli postupak potvrde računa, odaberite "Moj račun", gdje ćete vidjeti polje za prijenos dokumenata. S popisa odaberite dokument čiju ćete fotografiju poslati te kliknite "Učitaj".



Ukoliko niste potvrdili svoju e-mail adresu, isto ćete morati učiniti korak prije učitavanja dokumenta.

Kako bi trebali izgledati dokumenti?

Dokumenti moraju biti čitljivi, jasni i u cijelosti u kadru.

Koliko traje provjera poslanih dokumenata?

Ako ste uspješno izvršili potvrdu identiteta, nadležni odjel će ih što prije provjeriti. Maksimalno razdoblje provjere je 48 sati.

Kako mogu znati je li moj korisnički račun provjeren/potvrđen?

Nakon što Vaš račun bude potvrđen, od nas ćete povratno primiti obavijest putem e-maila. Isto možete provjeriti i pod „Moj račun“ u „Status računa“.

Zašto ne mogu poslati (učitati) dokumente?

Provjerite imate li stabilnu internetsku vezu ili se na Vašem uređaju istodobno ne pokreće više aplikacija. Također, imajte na umu da dokument koji pokušavate učitati mora slijediti format i veličinu prikazanu na stranici za prijenos.

Tko sve ima pristup dokumentima koje sam poslao/la?

Dokumente koje ste učitali, obrađuje nadležni odjel u skladu s postupcima razvijenim i usklađenim s važećim Zakonom.

Više ne posjedujem dokument čija je preslika zatražena. Što trebam napraviti?

Ukoliko više nemate dokument koji je zatražen, kontaktirajte korisničku podršku putem maila i objasnite Vaš slučaj. U najkraćem mogućem roku ćete biti povratno obaviješteni.